Asiye_89 Hanımlar sezaryen olanlar doğumdan sonra kanamanz ne kdr sürdü ? 43 günlük olduk benim hala az az kanamam var normal mi acaba
Bebiscann Asiye_89 evet canım benimde ilk oğlumda 2 aydan fazla sürdü normaldir leke leke az az olması aşırı olursa tehlikeli