Ayyccaa Daha önce doğum yapmış bir arkadaşım kantaron yağını şimdiden kullanmamı önerdi henüz 2 aylık
balkupummm 27 haftam daha çatlağım yok kullanmaya başlamadım. Arada bebek yağı kullanıyorum :) inşallah olmaz 😔