Fatmanur_lmn Kızlaar çatı muayenesini ne zaman yapıyor doktorlar Normal doğumdan korkuyorum isteğe bağlı sezeryan olucam ama fiyatlar çok yüksek olduğu için belki mecburi sezeryan olurum diye beklemek istiyorum
Meryembas71 38+1 de yaptı doktorum oda nst de sancı çıktığı için öyle abartılcak bişey yok canım kendini kasmadığın sürece okadar acımıyor 👍bu arada 40+2 olduk hâla gelmedi kızım dualarınıza talibim hepimiz bir avazda kurtulalım inşallah❤🤲
Chngr06 39+5 te oldum çok kısa sürüyor 1 dk bile değil acımıyor hiç. Bşr şey hisseder gibi oluyorsun bitiyor zaten 😉