Zynpayyldz İlk hamileliğinde sezeryan olup 2nci hamileliği normal olan varmı aramızda? Belirtileri nasıl oldu nasıl bi yol izlediniz paylaşırmısınız..😌
LawyerEce Zynpayyldz Ben ilki sezeryan ikincisi normal olmak üzere doğurdum. Belirti ve yol izlenimi olarak daha açık soru sorarsanız memnuniyetle cevaplayabilirim. 🤍
Minnosbaby Zynpayyldz öncelikle doktorunda çok iyi olması gerekiyor canım şartlar elverirse normal doğum istediğini belirt ben iki doktora sordum riskli sezeryan dan sonra diyip kesip attılar benimde 2. Gebeliğim
Tazeanne0134 LawyerEce benim oğlum şuan 25 aylık ve 25+3 haftalık hamileyim inşallah ssvd istiyorum doğumu kolaylaştırmak için ne yaptınız ya da sancı geldikçe nasıl bi yol izlediniz benim ilk doğumum da 3 cm açılmam vardır ama oğlum kakasını yaptığı için mecburî sezaryen oldum
LawyerEce Bahar1508 Ay koyulmaz. En az 2 - 2,5 yıl koyarak doğurabilirsin ay koyarak doğurmak sağlığını tetikleyebilir maalesef. Kızım 1,5 yaşındaydı oğlum doğduğunda işte aşağı yukarı 2 yıl koydum.
Adileeselvi LawyerEce Benim de doğum yaptığım da oğlum 33 aylık falan olacak normal doğum için uygun bir senemi acaba gerçi durumlara göre doktor karar verecek tabikide
LawyerEce Adileeselvi 2,5 yaşına denk geliyor sanırım oğlunuz. Gayet uygun oluyor eğer öyleyse eğer normal doğumu tetikleyecek sorununuz yoksa doktorunuza danışın belki normal doğum yapabilirsiniz.
LawyerEce Tazeanne0134 Stres yapmamak gerekiyor yürüyüş ve bol hurma açılmayı etkiler. Nefes egzersizleri sancı çekerken yardımcı olur.
Tazeanne0134 LawyerEce ay inşallah valla daha şimdiden durmuyorum inşallah o zamanda öyle olur ben ilk doğumumda ayakta duramıyordum sancı geldikçe 🤷🏻♀️🤦🏻♀️