Ecemayrn öncelikle başın sağ olsun Rabbim tez zamanda yerini sağlıklı gebelik ile doldursun. Bende 8 haftalıkken kaybettim bebeğimi kürtaj oldum. Doktorum korunmamamı hemen hamile kalabileceğimi söyledi. Kürtajdan 36 gün sonra adet oldum. 4-5 gün az olacak şekilde sürdü. Abdest aldıktan sonra ovulasyon testi yaptım ilk ay hamile kalamadım çünkü psikolojik olarak çok kötüydüm ilişki anında ağlıyordum. Takip eden 2 ay boyunca eşim yumurtlama zamanı evde olmadığı için hamile kalamadım. Kürtajdan sonra 4. Ayda gün aşırı ilişki yaşadım yumurtlama günü eşim evdeydi değerlendirdim çok şükür hamile kaldım. Şu an 27+4 haftalık hamileyim. Adet olana kadar zaten hamile kalamıyorsun. Benden sana tavsiye kendini psikolojik olarak bir an önce topla, ilk adetini bekle, adet bitiminde ilişkiye başla. Rabbim hemen nasip etsin inşallah 🙏