Babysharkdutdutdut Kizlar 2 gündür dişim felaket ağrıyor. Damagim sis burdaki diş hastanesinin acili yok randevusuz almıyorlar, normal acil bakarmi baksalar bile 11 haftaligim ilaç verirler mi veya ilaçsız ne yapabilirim. Gece daha da zonkluyo 🤦🏻♀️
Mervedez159 Babysharkdutdutdut allah yardımcın olsun valla bende nezamandır cekıyorum normal acil sadece uyuşturuculu pamuk koyuyo ve hiçbi işe yaramıyo imkanın varsa sabah ilk iş ozele git temzleyıp bişey koydu bana cok sukur ıyı geldı
Mervedez159 Babysharkdutdutdut geçmiyo valla ben uyku uyuyamadım cnkü ağrı kesıcı ıcmeden gecmez bence baş agrısı gbı degl bas agrısı olunca vıkıs surersın karanlıkta yatarsın gecer bu berbat bısey
Figenslmn Aynı sorun bende de var yeni gebe olduğumu öğrendim 4 haftalık şuan ölüyürum yarın ilk işim hastaneye gitmek eşim şehir dışında çalışıyor o yüzden 2 gündür çekiyorum ağrı kızım var o olmasa şimdiye kaçkez giderdim tek başına çocukla gidemedim rabbim yardımcımız olsun inşaallah
Babysharkdutdutdut Figenslmn ilaç vermezler zaten belki kendiliğinden geçer diye bekledim bende ama geçeceği yok beynimi zonklatiyo resmen
Figenslmn Babysharkdutdutdut aynı sorunu yaşıyorum şuan bende çoktan giderdim ama kızım var en ufak bir şey de hasta oluyor dışarı çıkaramadım çektim ağrıyı yarın gidecem inşaallah gebelik sonuna kadar da ağrı çekmeyiz bidaha