Yaseminsahin Zarifhnm1 konuşmadık daha ama benim ikinci hamileliğim ilki zorunlu Sezeryan olmuştu buda Sezeryan olucak nasipse. Genelde 38de falan alıyorlarmış☺️
pusatmom35 Rabia62838 1 Mayıs gözüküyor ama belki sürpriz yapar nisan sonu gelir. Belki de anasını bekletir 1 mayıstan sonra 41.haftaya kadar bilemiyorum😄
Deletedmom727271 Kızlar 19 resmi tatil doğum oluyor mu acaba benim evlilik yıldönümü 19 mayıs eğer olursa doğumu o zamana almak istiyorum 😊😂