Efuchama Flz evet onları yaptıkları espresso kafeinsiz var ama filtre kahve yapmıyorlar aklında olsun 🤗 normal kahvede olan kafein 85 mg kafeinsiz 3 mg
Flz Peki çaya izin var mı kızlar? Ben arada bi bardak kahvaltıda içiyorum canım istiyo ya da misafirlikte 2 bardak filan içiyorum doktorunuz bişey dedi mi çay için?? 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Candy_liz Flz çayı açık ve şekersiz olarak hergün 4-5 bardak tüketiyorum.. Çok sorun olacağını düşünmüyorum, (inşallah yani). Çevremdeki herkes içmiş çayı..