Badem
Edactnr kızlar korkmayın bende 6+1 de ilk kalp sesini duydum çok zayıftı duyana kadar hep tedirgindim ve stres yaşadıkça karnıma kasıklarıma ağrı giriyodu şimdi 7+2 yiz geçen gittiğimizde gümbür gümbür geliyodu fasülyemin kalp sesi siz ne kadar stresli olursanız bebişleriniz o kadar etkileniyo dua edin allaha sığının inşallah duyarsınız 😌