Onsekizinciharf Kızlar bugün bebeğimin kıyafetlerini yikicam, dalın yumuşatıcı ve roxy sabun tozu aldım. Renkliler beyazlar hepsi bir arada mi yıkıyorsunuz??
SedaCanpolatakmak Onsekizinciharf ayy bende yıkayacağım bugün ve yarın. Çok heycanlıym niyeyse 😂😂😂 şurada durayım da önerileri dinleyeyim 🤩
Nurrrrrrr Onsekizinciharf ben hepsini birlikte yıkadım uni baby ile 30 derece de birde içine renk koruyucu mendil attım hiçbir sıkıntı olmadı ütülemek çok zor ama onu soyliyim 😂😂
Aysun2834 Onsekizinciharf bende bugün yıkamaya başlafım beyaz ve çok açık pembeleri bir yıkadım koyu pembe ve renklileri ayrı yıkadım
Nlyakts Onsekizinciharf ben acik renklileri ve koyu renklileri ayri ayri yikadim renk verir belki diye guvenemedim.sabun tozuyla yikafim yumusatici falan almadim sace sabun tozu mis gibi kokuttu her yeri🤗😍once etiketleri kes ters cevir yika ser duz cevir utule falan derken inanilmaz yordu 30.haftadan baslayin hanimlar yikamaya falan son zamanlar cok zor oluyor benden size tavsiye
Mltm Ben de bugün yenidoğan setleri yıkayıp hastane çantama koyayım dedim. Pembeli beyazlıları birlikte yıkadım. Beşiktaşlı hastane çıkışı vardı siyah kırmızı onları ayrı yıkadım. 30 derecede roxy deterjanla. Beraber yıkamaya gönlüm el vermedi 🤷🏻♀️
Nidanurfirat Bende roxy kullanıyorum ama size tavsiyem yumuşatıcı kullanmayın. Bizim için bile çok zararlıyken yeni hassas bedenine o kimyasalları bulaştırmayın bebeğinize bence. Benim makinamın 20 ve 40 dercee ayaru var sadece. Ben 40 derecede yıkadım. Açık pembe açık mavi pudra falan hepsini beraber attım. Kırmızılı lacili olanlar falan vardı onlarıda örgü kışlık şeylerle 20 derecede az sıkmayla yıkadım. Roxy nin kokusu çok güzel zaten. Yıkayalı 3 haftayı geçti her dolabı açtıgımda çiçek gibi kokuyor 😍😍
Onsekizinciharf Nidanurfirat valla dereceye bakmadım ben de canım benimkinde baby bölümü var onu seçicem. Ama aklımda kalsın yinede
ArzuGl Efuchama belki markasına göre değişir ama hatırladığım kadarıyla hacışakirin toz sabunuydu böyle rende sabun gibi bi görüntüsü vardı, deterjanın gitmesi gereken yerde ıslanıp yumuşayıp kalıplaşmış o kanalı tıkamıştı. Markaya göre değişir mi bilemem
Nidanurfirat Evet kızlar feci köpürüyo. Ben bi çay bardagını ön yıkama ve normal yıkama bölümüne bölüştürüyorum. Ama o bile o kadar köpürdü ki makina da bi ara sadce köpük gözüküyodu. Bende kalıntı yapmadı
Flz Biz annemle hepsini bir yıkadık sadece rengi solcak olanları elimizde yıkadık diğerlerini 30 derecede unibaby deterjan ve yumusatıcıyla yıkadık
Mltm Onsekizinciharf sıvı bebek deterjanlarına pek güvenemedim ne olursa olsun kimyasal 😐 rende sabun olarak araştırmaya başladım nereye baksam roxy i gördüm . Bugün ilk defa yıkadım ve kokusu çok hoşuma gitti yumuşatıcı kullanmayı da düşünmüyorum . Lekeli kıyafetlerde durum nasıl olacak görücez ☺️
Nlyakts Onsekizinciharf basla basla gec kaldikca emin ol sermeye bile gucun kalmayacak cabuk yorulmaya baslarsin bi sure sonra.o camasirliga minnak minnak astim ama bitmedi ya utu kadar yordu o gun beni😂cani sag olasicalar bi gelseler saglikla 😍
Onsekizinciharf Mltm onlar içinde baby&mr leke çıkarıcısini gördüm almadım ama onu alırız herhalde :)