Gizemydag 38+1 deyim alt bölgemde daha öncekinden farklı bi baskı bazende sızı oluyor. Bide adet olucakmışım gibi bi his ve ağrı var ama bu dediklerim ileri düzeyde ağrı sancı değil hafif hafif yokluyo sizce doğum yakın mı😂
ksuna33 Gizemydag Gizemydag şu an ben ikinci hamilelik 37 + 5 mi ne 16 gün var işte bazen bebek hareket edince sancı hissediyorum ama sadece altta bir sancı ve bende ikinci olacak acaba ne tetikeyecek ne zaman gelecek birden mi gelecek suyu filan diye düşünüyorum
adsmom Gizemydag ben de 36+6’dayım aynı şeyleri yaşıyorum kasıkta hep sızlamalarım var ama nstde bir şey çıkmıyor 🤷♀️ 37+6’ya doğum tarihi aldık bakalım o zamana kadar durabilecek mi. Kilosu 39+3’le uyumlu olduğu için doktorum su gelmesi sancılanma vs gibi şeyler yaşayabilirsin dedi🥲
ksuna33 Gizemydag Haber vermeyi unutma mümkün olursa hastaneye gitmeden önceki son durumlarda hissettiklerini ve sancılarını yazar mısın
21glcn Gizemydag canım açılma olurken de adet sancısı gibi sancı oluyor yani benim öyleydi ilk gebeliğimde tabi anlamadım da hastaneye gidince 4.5 cm dedi doktor öyle anladım 😂
aleyna07 geçen gece banada aynısı oldu dedim kesin doğuyor ama yok doğmadı 😂 durulmayacak derece de sancı olursa doğum başlarmış birde su da baya bir bardak gibü geliyormuş
Gizemydag Tabi durulmayacak derecede olursa anlarız ama insan daha öncesini merak ediyor ya herkesin farklı oldugu için heralde net bişey diyen olmuyo😅
ksuna33 Gizemydag Yani yalancı sancıda yaşadım ama gün içinde bir iki kere gelen bi sancı normal de gece başladı alttan vurmalar ve vurdukça kipirdatmaz sonra geçer işine bakarsın sonra tekrar gelir
aleyna07 Gizemydag her kafadan bir ses cıkıyor 😂 arkadasımda da sancı olmamıs sadece suyu gelmis mesela hayırlısı olsun hakkımızda 😂
Gizemydag adsmom hadi hayırlısı olsun sizin için ben normal doğumu beklediğimden herşeyi doğuma bağlıyorum
ksuna33 aleyna07 @Gizemydag Aynen kız kardeşim de erken suyu geldi sancı hiç yoktu 19 gün önceden suni ile doğum yapmıştı ayy yazarken bile vuuruor çıkıyorum diyor sanki 😊
Gizemydag ksuna33 hastanede yazabilirmiyim bilmiyorum 😅 ama şuan için değişen bir durum yok tetikteyim😂