ksuna33 Oğlum olacak birincide çatı muayenesi sonrası 39+4 ye doğurdum.Su an 16 gün var ve 21 şubata gün alabildim muayene için.Sizce erken ya da geç gelir mi yaşayanlar ya da tahminleri alsam diye düşündüm 😊🙄🤔