Benm 18 haftalık hatta 2 gün önce acildee eko çektirdimm akşam korktum kalbim çok sıkışınca. Doktor dedi hamilelikte çok sık rastlanan durummuş. Kansızlıktan da olabiliyormuş. Gebeliğin 14. Haftasından sonra da kan fazla pompalandıgı için bize çarpıntı hissi veriyormuş. Bu arada ekoda herşey normal çktı ama kalbim sanki ağzımda atıyor gibiydi🤷🏻♀️