Svlbrsyvz bilmiyorum onu söylemedi doktor. 29. Haftada gaz sancısı diye doktora gittim acile. Nst bağladı sancı var diye progestan verdi. Aonra kendi doktoruma gittim şikayetlerim devam ediyor diye. Oda nst bağladı daha etkili diye adalat verdi. Sonra nst Bayram’dan önce girdim 20lerde sancım vardı iyi bıraktırır ilacı diye düşündüm ama devam dedi. Arife günü de Bebek az hareket ediyor diye acile gittim 40ın üstüne 1 tane sancım çıktı