gizemsahinuymaz 14+5 teyim normal kasık ağrısı arada bir oluyordu ama iki gündür batma şeklinde kasığıma giren ve hafiften zıplatan ağrılarım var benimle aybi durumu yaşayanlar var mi normal mi bu durum?
senaozkaymak gizemsahinuymaz benimde 14+5 aynı durumu bende yaşıyorum.. Perşembe kontrolüm var sorucam ama muhtemelen rahim genişlemesiyle alakalıdır diye düşünüyorum, yani inşallah öyledir 🥰
gizemsahinuymaz senaozkaymak senaozkaymak ben de az once doktoruma yazdim normal dedi. Ziplatacak kadar olunca korkmuştum ama ayni seyleri yasiyorsak sevindim normal yani 🙏🏻😊