Aylin-07 bende lansinoh kullandım canım,kızım yoğun bakımda yatmıştı 28 günlükken süt sağ getir hergün demişlerdi,şuan 2aylık olduk çok şükür ama ara ara hala göğsüme süt birikince sağıyorum. Yani ilk zamanlarda da süt yoğun geldi,kızım emse de tam boşaltamadı filan yine sağmak işe yaradı,döktüm hatta. Lansinoh güzel ama biraz yavaş sağıyor. Başka marka da kullanmadım,sakın el pompası alma yani manuel olanı,göğüs uçlarını yara yaptı bende😢