Adileeselvi Evet ya bazen akıntıdan çok ıslaklık oluyor afedersiniz farkında olmadan işedim sanıyorum 😂 öyle kötü ki dün idrar tahlili verdim temiz çıktı ama doktoruma aşırı rahatsız oluyorum dedim bir türlü gecmiyor ve bebeğe gecicek diye çok korkuyorum Allah korusun flagyl tablet birde fitil verdi bakalım bugün aldım ilaçları ama buda gecirmicek eminim bu 3. İlaç kullanımım nasıl kurtulurum bilmiyorum