Eminebysll Yumurtalarda tembellik olup hamile kalan var mı ? bununla ilgili tedavi olan var mı? Doktorum geçen sene kasım ayında yumurtalarda tembellik var, estradiol hormonum düşük çıkmış. Hiç tedavi görmeden gönderdi
moom222 Eminebysll ben gördüm tedavi hapla iğneyle hamile kaldım düşük oldu sonra kalamdim tüp bebeğe yönlendirdi doktor şükür üç buçuk aylık hamileyim tabi benm öyle oldu diye senin olucak anlamına gelmez cnm ,
Hsnycvk Eminebysll ben varım canım bana da aynısını söyledi ve pko sun dedi. Korunmasız 1 seneyi doldurduktan sonra tedaviye başlatıyolar. Ben iki ay tedavi gördüm olmadı bıraktım. Bıraktıktan 4 ay sonra hamile kaldım☺️
Eminebysll moom222 Doktorumdan hiç memnun kalmamıştım, sormak istediğim soruları bile soramadan çıkmıştım odadan. Kasım ayında gitmiştim doktora, Yumurtalarda tembellik var Şubat ayında gel tekrardan demişti Bende gitmedim sinir olduğumdan. Açıkçası hiç bir doktora gitmek istemedim 24 yaşında olduğumdan kendiliğinden düzelir diye düşünüyorum. Allah kucağınıza almayı nasip etsinnnn
Eminebysll Hsnycvk Tedaviye başlamak istemiyorum zorda kalmadığım sürece Kendiliğinden olmasını beklemek daha iyi gibi
moom222 Eminebysll 24 yaşında evlendim 30 yaşındayım. Umarım cocukdan sonra geçer destek almani öneririm cnm
Hsnycvk Eminebysll çok kafana takıp stres yapmamaya çalış ☺️ bir de sağlıklı beslenme ve sporla adetlerini düzene sokup hamile kalan çok kadın gördüm
Eminebysll Hsnycvk O dönemlerde düzensizdi. Artık düzenli, düzenli olması moral oldu. Deniyoruz bakalım, hayırlısı artık. Adetime 4 gün kaldı, adet öncesi göğüslerde ağrı bel ağrısı çok yaşardım. Şimdi adet belirtisi hiç yok, gecikme bekliyorum 🙏