Mom10_ Selam cnm , insan hamile oldugunda daha çok korkuyor , doktorlar hamilelere sadece belirli ilaçlar tavsiye edince bu tam bilinmedik aşı doğru mu doğru degil mi düşündürüyor .. sanki bir am önce herkesi aşılayalım ne olursa olsun yeterki bitsin diye yapılıyor gibime gelmişti ..
Ben yurt dışında kalıyorum ve sağlık sektöründe çalışıyordum hamile kalmadan , orada 2021 neredeyse bütün doktorlarımız aşı oldu ve bugün bile doktor yardımcısı dedi ki , Esra hanım bugüne kadar beklediğiniz bile hata , Allah’dan C. Olmadınız çabuk 3 hafta sonra 2. Dozunuzu olun.
Benim daha 2 ayım var hemen hemen doğurmama inşallah ,aslında 1 tanesinde kalmak istedim .. belki doğumdan sonra diye ..
Kararsızım , Almanya’da bide 20.3 Bütün C. İle ilgili herşey bitirmek istiyorlar , yani burada aşısız olanlar heryere girip çıkabiliyor artık böylece bende C. Yakalanma ihtimal yüksek olabilir diye düşünüp oldum birtanesini …
Affet uzun oldu yine 😄