Marblingg Ya34 merhaba umarim sizin icin hayirlisi olsun gecen sene yaptim erken bu haftalarda dogum malesef bur kac saat yasadi ama bizim mahallede bi kadin vardi ayni haftada oda dogum yapmisti onunki suan genc kiz oldu dua et ve hayirlisini iste cnm
Simge-arikca Bu sorunun cevabını bende arıyorum seninle aynı aciyi yaşıyoruz bende 22 haftaligim sende ne belirtiler oldu?
Simge-arikca Ya34 benden de pembe leke geldi doktor hiç kalkmadan yat dedi rahim toparlamasi için fitil verdi allah yardımcımız olsun 🤲
Bisusbi Merhaba güzel anne. Hiç korkma benim kardeşim erken doğdu. 6 aylıktı. Bir süre küvezde kaldı prematüre olarak doğdu minicikti. Kısa sürede topladı ve 9 aylık bebeklere taş çıkardı. Dilerim sen ve bebeğin uzun ve güzel bir hayat geçirirsiniz❤️
Ya34 Bisusbi yaa çok mutlu oldum amin inşallah🌸 🙏🏻 doktorlar hiç umutlu konuşmuyor , oysa umuda , güzel şeyleri duymaya ne kadar ihtiyacımız var 🙏🏻
Ya34 Simge-arikca amin inşallah zamanı gelince doğar bebişiniz 🙏🏻Benim 8. HFtadan beri sürekli kanamam vardı doktorlar bir çare bulamadı .3 buçuk aydır sürekli yatıyorum çok zor bir durum.Allah hepimizin yardımcısı olsun .
Bisusbi Ya34 doktorlar biraz hastayı en kötüye hazırlamaya çalışıyorlar. Senin için bu gece bol bol dua edeceğim. Her şey iyi olacak 🎈🌸
charlottececi Ya34 bulunduğunuz hastanede cocuk yoğunbakım uzmanı var mı ? Onu ogrensin esiniz. Arastirma hastaneleri donanimli oluyor. Siz guclu olursaniz bebeginiz de guclu olur insallah, premature bebekler inanilmazlar hayata tutunuyorlar allah ikinize de saglik versin yaninizda olsun 🙏🏻 Dualarım sizinle 🙏🏻
Ya34 Nzlasln korkmayın içinizi ferah tutun bir şey olmaz inşallah ama yine de bir doktora görünün içiniz rahatlar
Polenpolen52 Ya34 Allahın ıznıyle bıze ılerkı zamanlae guzel haberler verırsın ıcını ferah tut allahın dedıgı olur, emınım cok guzel bır anne olucaksındır, rabbım bebegını sana bagıslasın, hıc kotu dusunme
Ya34 Simge-arikca evet ettiler açılmam yok ama bebeğin hiç suyu kalmamış. Sezeryanla doğurtacaklar sanırım ama bebek daha çok küçük 560 gram 😢
Simge-arikca Ya34 benim ki de 450 gr. Allah yar ve yardımcımız olsun gönlümüzü ferah tutmaktan başka hiç bi çaremiz yok üzüldükçe hem kendimizi yıpratıyoruz hem de bebegimizi üzüyoruz her şey allahtan gelir bu bi sınav sadece dua etmekten ve allah’a sığınmaktan başka bise gelmez elden ama hamilelerin duası kabul olurmuş 🤲
Papatyaaa_07 Ya34 bol bol dua ediyorum okuduğumdan beri Allahım sağlıkla kucağını doldursun inşallah 🤲
Nzlasln Ya34 başka ne belirtiniz vardı bebeğin hareketleri var mıydı veya sizinde rahim de batma oldu mu
Ya34 Nzlasln hayır batma yoktu. Evet hareketleri var bebeğin ama suyu olmadığı için fazla hareket edemiyor malesef
Kbraa1221 Ya34 Rabbim büyüktür iyi düşünün ki bebeğinizde hissetsin hayata sıkı sıkı tutunsun ❤️🙏🏻 Tüm dualarım sizinle
Ece003 Ya34 burada daha önce 24. Haftada 850 grm doğan bir bebek okumuştum yaşıyor diye biliyorum Allah yardımcınız olsun sağlıkla gelsin evladınız inşallah