Doktorunuza uymanızı ve riske girmemenizi tavsiye ederim, her doğum normaldir her yöntemin amacı bebeğe sağlıkla kavuşmaktır. Canınızı sıkıp kararsız kalmayın doktorunuz sizin ve bebek için doğrusuna karar vermiştir rahat rahat alın bebişinizi kucağınıza sağlıkla🌸🌸