Kia
Malesef bende aynı durumdayım düzenli olarak kullandım hep yağları kremleri ama baya catladim. Ve bazıları canımı bile acıtıyor dermatoloğa bile gittim ama çare yok. Doğumdan sonra kızarıklığı geçiyor küçülüyor bu kadar belli olmicak dedi ama bakalım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️