Rabia_Nazar bende aynı.En son geçen sene nisanda adet gördüm 🤦🏻♀️ hamile kaldım mayısta düşük üstüne tekrar kaldım.Şuan 36 haftalığım ama bebek 1 hafta hep önde gözüküyor.Şeker yüjlemeside yapılmıştı benden kaynaklı sandılar.Karnım desen 36 haftalık gibi değil 🤷🏻♀️ martın ortası tarih,sanki o zamanı bulmuycakmış gibi.Yani bilmiyorlar,rasgele bir tarih baz alındı ultrason ölçüsüne göre.İlk bebeğimde bu kadar karnım şişmişken doğuma girmştm.Bu ay sonu gelir diye düşünyorum.Buda ayrı bir belirsizlik 🤷🏻♀️🤦🏻♀️