Dudu_ozturk Mehraba arkadaşlar size önemli bi sorum olacaktı , 1 aylık hamileydim 12. Ayda düşük yaptım şimdi 2. Regly dönemimi geçirdim ne kadar sürede hamile kalabilirim düşük hamileliğimi iyi yönde mi kötü yönde mi etkiler bi fikir verebilir misiniz ?
Pnaar34 Dudu_ozturk 8 haftalikken dusuk yaptigim zaman doktorum bir kere adet gecirmemi istedi rahmimin toparlanmasi icin. Ben 3 ay geri cekilme yoluyla korundum ve 3 ay sonra korunmayi biraktigim an hamile kaldim . suan 30. Haftamdaym ve hicbir sorun yasamadm cok sukur🙏
Dudu_ozturk -Esssrrraaa ben düşük yaptığımda doktora sorduk doktor bi kere regly geçirdikten sonra yine deneyebilirsiniz dedi ama bilmiyorum napmam lazım düşükten yaptıktan sonra Bidaha olmayacak korkusu var yada hamile kalırsam yine düşük yaparım korkusu var bilmiyorum
-Esssrrraaa Dudu_ozturk olurda bekle dediğiniz bu 5 ay içinde hamile kalırsam nolur diye sorunca doktorda birşey olmaz ilaçlarla takviye ederiz demiş.Bence çok kafaya takma düşük yapmak birçok kadının başına gelen bir durum.Arkadasımın gayet normal yolla sonrasında ikizleri oldu.Önemli olan hamile kalabilmek e bir kere kalmışsın tekrar olur.Korkma.Istersen ovulasyon testi al yumurtlama gününü takip et o şekilde hamile kalabilirsin.
Dudu_ozturk -Esssrrraaa bende folik asit kullanıyorum doktor onu verdi hamile kalmana yardımcı olur dedi kullanmaya başladım hamile kaldım şimdi devam ediyorum hala bakalım hayırlısı olsun
Dudu_ozturk Pnaar34 abla benim bu 2. Regly dönemindeyim 4. Günüm sonra bitiyor ilk regly geçirdikten sonra denedik olmadı şimdi bi önerin var mı ben korunmak istemedim çünkü geri hamile kalmak istiyorum