mavi_8 Sanırım ben. 3.aydan beri kullanıyorum. Çpk şükür 34.haftaya geldim. Heralde bitti, atlattım yani inşallah, galiba😊
mavi_8 Simge-arikca gönlünüzü ferah tutun. Biliyorum stres oluyor insan, dibine kadar yaşadım ama sadece bana zarar verdi. Allah ömrünü verdiyse her türlü yaşıyor, sen elinden geleni yap, yeterli. Kaç haftalıksın?