Novaa Selamlar 6+2 deyim. 3 gündür sadece akşamları bulantım oluyor. Nadiren öğürme hissi geliyor ama midem sürekli bir tatsız bulantı hissi var. Hamilelik belirtisi olan bulantı sadece akşamları olabiliyor mu?
Aybukeninannesi01 Novaa olabiliyor canım bendede özellikle gece bulantıları oluyor sabah gündüz çok rahatım Pirilam kullan yatmadan önce 2 tane iç bun onunla aşk yaşıyorum resmen 😂
camellia Novaa ilk zamanlar gece gündüz farketmez sürekli midem bulanıyor ağrıyodu hiçbişeyde etki etmedi doktorum ilaçda vermemişti ayy çok zordu 😂Allah kolaylık versin sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰
Novaa Aybukeninannesi01 Yarın alayım. Hep morning sickness diye geçer ya adı. Benim akşam 8 gibi başlayıp 12 gibi bitiyor. Ya da bulantılar yeni başlayacak. Bunlar ön gösterim😄
Aybukeninannesi01 Novaa Pirilam Dr sen yatmadan önce 2 tane iç çok iyi gelir resmen hayat kurtarıcı ya 😍7 haftadan beri her gün içiyom 😕😂
Novaa camellia Okuduğum kadarıyla prilam hayat kurtarıcı oluyormuş. Yazın 10 haftalıkken kalbi durduğu için kürtaj oldum. Sağlıkla çocuğumu kucağıma alayım 7/24 kussam da şikayetçi olmayacağım diye kendime söz vermiştim☺️
Novaa Aybukeninannesi01 Ah evet öyle sanırım. Burada adını çok görüyorum. Cevap için teşekkür ederim😇
camellia Novaa evet o ilacı duymuştum, aynen sağlıklı olsunlar yeterki sözüm şaka herşeye katlanılır sağlıkla gelsin dünyaya inşallah 🥰