Yelizzzz34_ Kızlaaarr 30. Haftadayım karnımın sağ tarafı daha şişik büyük ihtimal bebek o tarafda ama bir ağrıda var anlamadım bu normal mi? Bebeğin Hareketleriylemi ağrı oluyor?
Elilar2225 Ben 17haftaligim ben de bugun sag tarafin daha sis oldugunu fark etdim tedirgin oldum siz simdi bebek o tarafta deyince merak etdim bu haftada bende oyle ola bilir mi acaba yoksa erken mi daha
ikizekiz Elilar2225 agriniz geçti mi bende de oluyor. Ara ara ama hissettiriyor kendini. Neyle ilgili acaba..