halime2211 Hamileyken kullanan var mı? Kızlar mide yanmam ilk hamile kaldığımdan beri devam ediyor. 24. Haftadayım dayanılmaz bir hal alıyor. Lansor ilacını kullanan var mı hamileyken? Lonsor ilacını hamileyken kullanan var mı?
Ysgl26 halime2211 bende de iki gündür başladı hafif hafifi bakalım debaö ederswn ben de doktora söyliycem ilaç versin
Ilkmeyvem Polenpolen52 gebelerin lansor alabilmesi için gastronomi den onay alması gerekiyor gaviscon dışındakiler uygun değil
Zynp44 halime2211 ben mide hastasıyım ülser ona rağmen uygun görmedi doktorum gaviscon iç sadece dedi yada renni duo başka vermiyo
semanurcennet halime2211 bende kullanıyorum canım 3 günde bir içiyorum mide yanmasından kurtuldum. Geceleri yatamıyordum hiçbişe giyemiyordum korkudan şimdi çok şükür iyi doktoruma söylemiştim o vermişti
Gizgizgiz Ilkmeyvem gastoroloji bile izin vermiyor aslında ama çok kullanan hamile var aslında tehlikeli
denizvebulut halime2211 Bugün doktorum reçete etti Lansoru. 37. Haftamdayim ve reflü yüzünden boğazım felaket durumda, resmen asitten erimiş. Mutlaka kullan dedi.
Mrvnehir208 halime2211 kesinlikle doktora danışmadan kullanma lansor guclu bi ilac bebeğe nasi etki yapar bilmek gerekiyo ben hiç kullanmadim