HhhhHelllooooo Kızlar selamlaaar 🤍 haftaya dogumum olucak insallah, tecrübeli annelere danışmak istedimm. Doguma girerken oje sürülmesinde bir sakınca oluyor mu biliyor musunuz?
iremss HhhhHelllooooo tam bilmiorm ama ameliyat olaylarında tırnakta bişey olmasını istemiyorlar tesadf ilk doğumumda ojem yoktu ama merak ediyorm bnde ojeli giden var mı
Flyderndkk HhhhHelllooooo sezaryen olacaksanız sürmeyin. Anestezi parmağa oksijen ölçen bir şey takıyor o yüzden istenmiyor.
Bernako HhhhHelllooooo nabız almaları bazen sorun olabiliyor onu da kulak memesiyle hallediyorlar bizzat yaşamıştım 😅
HhhhHelllooooo Evet sezaryen olacağım 😊 en iyisi doktora da sorayım, ona göre burayı güncellerimm❤️ Cook tesekkürler
dilara0605 HhhhHelllooooo normalde olsa sezeryanda olsa sürmemenizde fayda var oje oksimetrenşn kandaki oksijen seviyesini ölçmesini engelliyor normal doğum bi anda sezeryana dönmesi gerekirse sıkıntı yaşarsınız naçizane tavsiye