Kızlar aslında normal doğum yapmak istiyorum ama 39+1olduk henüz bir belirti yok çatı kontrolüm de doktor yapabilirsin dedi ama bu hafta sancın gelmezse pazartesi gel suni sancıyla başlatalım dedi ilk doğumum olacak çok kararsızım suni sancı mı seçmeliyim sezaryen mi yapmayalım doğum yapanlar fikir verebilirmi 😔