Grazioso Arkadaşlar bir Devlet hastanesine gittim. Adet günüm on güç geçmişti. Test yaptırdım. Beta-hCG sonucu H 18,57 U/L <5 yazıyor. Fakat doktor gebesin deyip kağıdı masaya fıtlattı birşey demedi. Pazartesi özele gidicem Sizce ne kadarlık olmuş ben anlayamadım.
Anneyimmm Grazioso devletler oyle 9 haftadan oncesine gebe muamelesi yapmiyor bu programdan son adet tarihini yazarak kac haftalik gebe oldugunu ogrenebilirsin canim
Muhammedamine Grazioso yani şu değere bakarsak daha yeni oluşma aşamasında gibi birşey 2 haftalıktan büyük değildir diye düşünyrum
Grazioso Ilkgozagrimiz Pazartesi artık eşimle gideriz. Çok teşekkür ederim. Testi de tekrar yaptırırız devletten birsey anlamadim.
Grazioso Muhammedamine Belirtileri de yok oyle yani gayet rahatım küçük olduğundan demek ki. Bu arada tesekkur ediyorum.
Babyborn Grazioso benim de başıma geldi daha kan tahlili sonucu çıkmadan bişey yoktur dedi doktor üstelik özeldi hastane .
Grazioso Babyborn Aslinda ben baktim ama kagittan anlayamadim. O hesaba gore evet 6 aylik oluyormus :) insallah..
Babyborn Grazioso adet tarihinize göre evet 6 haftalık hamilesiniz. Ama beta değerlerini kontrol ettirmenizde fayda var . :)