GokcenK evet erken doğum olasılığı için kullanmıştım ama doktorum artık kullanmama gerek olmadığını söyledi. Ciğer geliştirici iğne oldum bugün, yarın da bir doz daha olacağım. Nst’de bir tane 100 üstü bir tane de 50 sancım cıktı, düzenli sancım yok henüz. 36-37’de gelse sorun olmaz artık büyüdü dedi doktorum kestik ilacı