cgnduru Gebeliğimin başından beri batma hep sol tarafta oluyor sağ tarafıma hafif bastiriyorum ama bir sey olmuyor sol tarafımda kasilmalar var bazen genital bölgeme bilr saniyelik vurup geçiyor… Protestan kullaniyorum hergun 1 kere aslında sizinde oluyormu
Papiiii cgnduru kız inanmayacaksin ama dun bende 9+1dim sol taraf kasigimda bie batma bir agrii birsey korkdum sonra sag kasigima gectii sonra gecti gitdi bugün 9+2yim ama dedigin gibi oluyo bendede agrilar batmalar kasilmalar.Kiz karnim rahmim qur qur seslee geliyo gazmidir nedir sendede oluyomu resmen rahimimden gelen gaz sesleei yedi bitirdi beni😂Birde knama alanim var benim ya yatiyorum hep
cgnduru Papiiii aynen bendende sesler geliyor.. benim gastritim vardı daha önceden keşke sadece ses gelseydi her saniye gegirme problemim var insan içine çıkacak durumda değilim yani bagirsaktaki gazdan bahsetmiyorum bile bobreklerime bile vuruyor hiç kilo almadım 3 kilo verdim ama bulantı bilmem ne mahvoldum resmen… insan tedirgin oluyor bende yattım zaten fazla öyle iş falan yapamıyorum arada iyi oldukça işte… 😀
Papiiii cgnduru canim bende bazen bulanti oluyo ama kusma hic olmadış.Ama gazz ginaga getirdi kocam yanimda oturdugunda basliyo gidince kesiliyo😂😂bende 60.5 kiloyla basladim su an 58.5im bende 2 kilo zayifladim ))
cgnduru Papiiii inşallah geçer. Bu bugün biraz iyi gibiyim bir şeyler yiyebildim ama bu zamana kadar biraz iyi gibi olsam hemen üstüne başlıyor kusmalar ayilip bayilmalar dahada olmasın zaten Ama gaz yine tabiri var .. 😀 maden suyu içiyorum o bile anlık yani çok bir işe yaramıyor
cgnduru Birminikcivciv 5. Haftada gördüm ben keseyi ve bebeği.. 7+2 de kontrole gittim kalp atışı iyi dedi doktor ama ben duyamadım cihazlardan dolayı 21 şubatta tekrar kontrole gidicem o zamanda duyamicam. Martin ilk haftası ikili test için falan gidicem başka ile başka hastaneye inşallah o zaman gittiğimde kalp atışını da duyarım ❤
As7 cgnduru ben 7.hafta kalp atışını ekranda gördüm kesede.ama duyamadık çok derinde az geliyor dedi doktor.ben de biraz daha büyüsün diye bekliyim dedim .10.haftadayız doktor kalp atışını net duymamız gerekli artık farklı bi ultrason cihazından da olsa kontrol ettir dedi.korkuttu beni. Yarın randevum var insallah duyarım. 🤲🏻