Nidda544 cnm korkma Allah’ın izniyle bebeğin iyi olur inşallah. Bende 20. Haftamdayım, ikiz bebek bekliyorum. 12. Haftama kadar yatırdı beni doktorum arada kanamalarım oluyor diye. Proluton vurdururdu ve progestan iğne yaptırırdı. Senin doktorunda öyle yapmıştır muhtemelen. Bol bol dinlen dua et. Bebeğinde sende iyi olursun inşallah 🙏