Poyrazin_annesi Bi aksilik olmazsa 28 şubata sezeryan günü aldık. Kandil günü dogum yapcm heycan bastı 🥰
Deletedmom623737 Poyrazin_annesi Hayırlısı olsun canım Kandil günü doğum yapmayı cok istiyorm dogum şeklim daha belli degil inşallah aynı gün bende dogum yaparım Arden miraç koyduk oglumun adını inşallah nasip olur o gün 🤭
Poyrazin_annesi Mehtap-23ozkara 38 haftalık oluyor ozaman ama 2 hafta önde gıdıyo yanı 40 hafta oluyo
Saelif Poyrazin_annesi benim ilk hamilegim sirtimda platin var diye sezeryan oldu 2 cisi de sezeryan ama ben 8 sene ara verdim rabbim saglikla kucamiza almamizi nasip etsin bebislerimizi 🤲