biroglanannesii Bebeği yeni doğduğunda küvöze girip ciğerlerinden antibiyotik tedavisi gören var mı ? Kaç gün sürüyor bu 😪 3 gün oldu tahmini ne zaman kucağıma alırım 😪 ağzından solunum desteğini kesmişler biberonla beslemeye başlamışlar
Deletedmom_33 biroglanannesii Bizde solunum sıkıntısı ile 9. günümüz bugün. Antibiyotik tedavisi 10 güne tamamlaması lazımmış doktorun. Dün biberon vermeye başladılar. Bugün emzirmeye gittim. Yarın tekrar gideceğim. İnşallah Perşembe veya cuma taburcu olacağız
Sevilllllllllllllllllllll biroglanannesii benim oğlum da aynı şekilde yattı 6 gün sonra aldım kucağıma
Ceylin680 biroglanannesii bebeklere antibiyotik tedavisini 2500 gramdan önce vermiyorlar diye biliyorum.bir de geçmeyecek gibi ise son çare veriyorlar normalde bebek büyüdükçe ilaçsız iyileşiyor.ama sen doktoruna güven onlar gerçekten tecrübeli ler bu konuda antibiyotik süresini hastalığın derecesi belirler. Ama senin için daha erken en az 1 hafta ya net bir cevap alırsın doktorlardan çok geçmiş olsun .
biroglanannesii Deletedmom_33 Bizimde 3. Günümüz çok çabuk 1 günde biberona geçiş yapıldı . Bu iyiye işaret tabi acaba daha erken kavuşur muyum… Emzirmeye çağırmadılar daha😪 Çok geçmiş olsun sizede . Allah herkesin evladını korusun🙏
biroglanannesii Sevilllllllllllllllllllll Antibiyotik tedavisi ya 1 haftalık yada 10 günlük olur diyorlar 6 günde bitirdiler mi sizde tedaviyi 🙏