Narmina95 ben 34+2yim bacaklarım agirlasti çok şükür bir haftadır mide yanmalarim azaldı kemiklerim ağrıyor magnezyum kullanmama rağmen arada bir kasiklarim ağrıyor bir son iki gündür karnım sertlesiyo birakiyo sanki göbeğim catlicak hissi veriyor bebiş gelsin istiyorum artık birde bebiş doğdu butonu muz da geldi heyecanlı korkulu ağrılı sancılı ama bir o kadar da güzel bir sürec ve bu iki gündür bebişim çok hareketli böyle bugün bir vurdu sandım göğüs kafesim kırıldı🤣🤣🤣kafası ile aşağı baskı uyguluyo çise zor yetisiyom