Kızlar 7+4 haftalık gebeyim yaklaşık 2 haftadır lekelenmem devam ediyor progestan fitil 3 kez ve progestan iğne 1 er gün arayla vuruluyordum azalma vardı dün doktora gittim geçmediğini söyledim ve proluton iğne verdi dün vuruldum fakat bugün hiç kalmadığım halde kahverengi leke koyulaştı ve yoğunlaştı kanama alanı keseden dışarımı çıkıyor acaba lütfen yardım