-anne-oluyorum- 13 haftalık hamileyim bugün covid olduğumu öğrendim🙁 bebeğime bir şey olur diye çok korkuyorum ne yapacağım eşim de yok yanımda. Siz neler kullandınız hangi ilaçları içmeliyim
Hsrt_nr08 Panik yapmayın 34 haftalık gebeliğimde covidmoldum 10 gün önce yani atlattım çok şükür aşın var sa korkma birde bol bol sıvı tüket vitamin al portakal mandalina
N_s_r_n Bende dünden öğrendim doktorumu aradım bol sıvı al dedi acildeki doktor 1000 lik antibiyotik vermişti kullanma dedi öksürük var sadece bende karnımı acıtan dün gece yatmadan önce parol içtim iyi geldi sabah kadar uyumuşum