Eylulannesi80 Haftadan itibaren preeklamsi gebelik zehirlenmesi yaşayarak ilerlettiğimiz bu süreçte artık bende yavrumu kucağıma alacağım Allah izin verirse🐣❤️💃🏻
Eylulannesi80 semakulekci gelişimi cuma günü 35+5 le uyumlu ancak haftası 37+1 buraya kadar gelebilmek için çok çabaladım çok şükür buralara kadar gelebildik. Sağ Salim yanıma da alabilirim inşallah.
Happybsrn Eylulannesi80 39 a kadar beklenebiliyor aslında geri olduğu için söylüyorum, çünkü benim bebekte düşük kg da doktor 39 da alırız demişti😒
Happybsrn Eylulannesi80 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah kg 3u geçti mi? İnşallah benim bebekte kg alır ☹️
Eylulannesi80 Happybsrn ne 3 ü keşke 4 olsa ancak 2.500 görür oda ultrasonda yanılma felan olursa 2200 felan doğar sanırım. 1500 gr ken başka bir doktor doğum yapmamı istemişti şimdiki doktorum ancak bu kadar ilerletebildi buna da şükür diyorum 🙏🏻
Happybsrn Eylulannesi80 evt kendi kgsu 2500 olsun diye bende dua ediyorum inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🙏 hastanede kalmaz evimize geliriz ☹️