Kızlar 29+5 haftalık hamileyim. Hastaneden çıkarken ve normal günlük hayatta da kullanabileceğim bişey alamadım. Puset almaya kalkışsam yok onlar çok ağır alma diyip vazgeçirdiler. Portbebe ye niyetlensem yaz günü çocuk içinde yanar alma diyip yine beni vazgeçirdiler. Kafam iyice allak bullak oldu😏 Sizce hangisi daha rahat olur ? Doğumum 28 nisan gözüküyor