Ilkgozagrimiz Kızlar göğüs kalkanı alıcam ama hangisini alsam bilemedim sizce hangisi daha iyidir kullanan bilen var mi
Adakus Ilkgozagrimiz ben hepsini avent aldım pompaya kadar sordum çocuk doktoru bi arkadasa o tavsiye etmişti chicco yu istiyordum hep ama o aventin daha iyi bastığını söyledi ki fiyatları chicco dan bile pahalıydı
Berzan Kullanmadım fakat gerek te olmadı 6 ay yanlızca süt emdirdim bebeğim yani su tum vardı şükür sonra tabi devam etti emmeye fakat ek gıdaya başladığı için benim için en önemli olan 6 ay ek almadan sütle doymadı olmuştu bunun için rabbim bin kere şükürler olsun . Size gelince şimdiden almanızı tavsiye etmem belki acı olmayacak üstünüze akmiycak kanalları küçük olup akmaya bilmiyor benim gibi ben gogus ucu olmadığı için bebeğinin ememiycegini düşünüp önceden avent gogus ucu almıştım ona bile gerek olmadı bebekler sadece ucunu tutmuyo ederken pembe olan cersesini de alıyorlar doğumdan sonra alın her yerde satılan cabu bulunan şeyler sonuçta bunlar
Adakus Ilkgozagrimiz aynen ben güya indirimdeyken aldım o da tesadüfen denk geldi 45 biri 44 birini aldım pombayıda 169 a almıştım sanırım