Bir haftadır kullanıyorum, annem bugğn biraz kızdı ilaç kullanma çocuğun beyin gelişimine falan zarar
Verirse diye korkuttu. Kendi rahatın için çocuğa bi zarar verme günah diyo:( dedim sadece hamileler için üretilmiş iyi olmasa doktor vermezdi falan diye ama üzüldüm de. Kayınvalidem bi şey demiyo senin dediğin kadar diye espri yapıp konuyu değiştirdim:/