Buseyllzr 22+4 haftaligim bugün sabahtan beri bel ağrım var kızlar normal mi bu haftalar da sizde yasiyormusunuz?
Glsh14 Buseyllzr bende tam 22 haftalik hamileyim canim ama bel agrim yok cok sukur.ama birazcik yurusem kalca agrim oluyor benimde.doktorunla iletisime gecebiliyorsan bi sor istersen
Ozgeliz Buseyllzr bende az önce isim postunda size yazmıştım kaç haftalıksınız diye meğersem aynı haftadaymışız bende 22 haftadayım üçüncü hamileliğim aynı ağrılar bende de var normal bebek büyüyor 😍
Nessozz Buseyllzr bu haftalarda normal. Doktorunuza söyleyip magnezyum alabilirsiniz. Benim daha önceden başlamıştı magnezyum aldığımdan beri ağrılarım ciddi manada azaldı.
Buseyllzr Glsh14 benimde sol taraf yatınca geçiyor otururken de bişey yok ama ayakta 2-3 dk kalınca ağrımaya başlıyor hafiften yarına kadar geçmezse arayacagim sabah uyandigimda da belim açıkta kalmsti belki soguk yemiş olabilirim diye düşünüyorum 🤦
Diloss_14 Buseyllzr benimde ağrıyor ya genişleyen rahim herkese farklı ağrı yapıyor kiminin kalçasına kiminin kasıklarına kiminin beline vuruyor bugün detaylıdan geldim sorun yoktu cunku mecbur katlanıcaz😥
Buseyllzr Ozgeliz ya evet bende yeni gördüm cevapladım 😍 bugün biraz daha iyi ama ağrım yok denilecek kadar azaldı normal sanırım dediğiniz gibi 🤗
Buseyllzr Ozgeliz evet canım Haziran ortalarında doğum tarihi eşim Zeynep ben Eylül istiyorum ama Eylül olcak tabi ki ☺️😂
Glsh14 Buseyllzr ama benimde kizimin adi Eylul oluyor.haziranda eylul bebisler dolusacak buraya desene🥰
Buseyllzr Glsh14 yaa çok sevindim Eylül ismi gerçekten çok güzel çok anlamlı benim için adıyla yaşasınlar 🙏🌼
Ozgeliz Buseyllzr doğumda öğrenmek istiyorum doktoruma özellikle söylemeyin dedim doktorumuz 13. Haftadan beri biliyor görmüş öyle dedi :)
Nisa1710 Buseyllzr magnezyum eksikliği olabilir doktorunuza danışıp başlamalısınız bence bende de vardı kullandığımdan beri daha iyiiyim
Glsh14 Buseyllzr evet bizim icinde cok anlamli hem evlendigimiz ay,hemde bebegimizin bize geldigi ay saglicakla kucagimiza alalim insallah🙏🏻🥰