gul06_ Deletedmom_1 jilet sonrasi agda yapinca boyle oluyor canim benimde kanamisti ama ikincisinde kanamadi. Belki jiltle alirken kesmis olabilirsin yara olmustur agdada o yarayi kaldirmistir.
Deletedmom_1 gul06_ ben aylardır jilet kullanmıyorum ki eldivenle alıyorum büyük ihtimalle cildimin kuruluğundan yada yapandan kaynaklı 🤷🏻♀️
denizmavisi1 Deletedmom_1 canım ben göbüşüm büyümeden önce kendim makina ile kökünden alıyordum ve her aldığımda tahriş oluyordu kanıyordu bir kaç güne geçer diye düşünüyorum benim geçiyordu umarım geçer
Deletedmom_1 denizmavisi1 zeytinyağını her lavaboya gittiğimde sürdüm şuan iyi çok şükür geçti ağrısı falan 🥴
Deletedmom_1 mucizegebelik6 ayyy cidden sünnetli çocuklar gibi yürüdüm çok kötü bişey birdaha gitmeyi düşünmüyorum 🥲
mucizegebelik6 Deletedmom_1 bende agdalandim aşırı kötü oldum Hatta yakmış beni izler vardı bi gün sonra transfer olmaya gittim hemşire kızdı cildin cok hassasmış su hale bak basil iyileşecek diye 🤭🤦🏼♀️
Tgbpoyraz Deletedmom_1 evde makinem var kendim hallediyorum ben jilette çok tahriş ve kaşımtı yapıyo mecbur kalıyorum