Mrvll Busrarin25 ilk gebeliğim. 34. haftadayim daha olmadı bakalım. İç karnım geniş göbeğim çok büyümedi ama başka yerlerim kesin çatlar tetikdeyim 🥶 olmadı doğumdan sonra kilo verirken de catlayabilir🤦🏼♀️
MTugba Busrarin25 bacaklarım ve göğüslerim şuan 17 haftalığım ilerki haftalarda daha çok çatlarım gibi geliyor.
Esrainciii Busrarin25 ilk gebeliğim başta yoktu 30 haftadan sonra oluştu o kadar yağlandım ettim ama baya oldu birden bire aşırı üzüyor 🥲
Mrs-Turkk Busrarin25 hayır bir kere lierac sürdüm oda aşırıı yağlı geldi bi daha sürmedim hiçte olmadı
semakulekci Busrarin25 İlginç belki ama bir tek göğsümde çatlaklar oluştu göbeğimi her gün yağladım dedim kurtulduk ordan gol yedim hiç anlamadım kaşınıyordu da halbuki 😂🤷🏻♀️
caganin_annesi Her yerimi yağladım, sabah akşam her gün. 30 hafta da eşim karnımı severken bir baktı ki çatlamış. Ne yaparsan yap genetik bence catlayacağı varsa çatlıyor. Ki ben sadece 5 kilo almıştım kiloyla da alakası yok göbeğim çok büyüdüğü için çatladı