Heryerim egzama oldu. Kaşımaktan ölcem. Kabardı tüm bacaklarım belim diz kapak içleri dirsek içleri saçımın arka içi 😭😭😭ağlıyorum kaşıntı dan duramıyorum soğuk uygulamak da geçirmiyor elma sirkesi de nemlendirici kremde bir çare yok mu nolur fikir verin 😭😭😭 progestan kullanıyordum o mu yaptı acaba