Nerden başlasam ne söylesem bilmiyorum yargılanmaktan yetişememekten korkuyorum bugün hamile olduğumu öğrendim ve çok üzgünüm 😞 Allah öncelikle isteyen herkese nasip etsin sonra Rabbim tüm bekleyenleri sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin .
Ben napıcam onu hiç bilmiyorum çünkü en küçük oğlum şu an 1 yaşında çok küçük ona ayrı üzülüyorum sütten kesicem ilgisiz belki bırakcam bide iki abisi var biri 6 biri 4 hepsi küçük hangi birini düşüncğimi şaşırdım nolur yargılamayın önlememiZi almamıza rağmen dikkat etmemize ragmen oldu Allah nasip etti ama şu an çok büyük boşlukta gibiyim 😔😣