Seymaaa25 ben şehir hastanesinde normal doğum yaptım 17 Kasım da. O kadar memnun kaldım ki anlatamam ebeler hemşireler herkes o kadar ilgiliydi ki. Odalar tek kişilik hem orada sancı çekiyorsunuz hemde aynı odada doguruyorsunuz. Duşa girmenize izin veriyorlar. Ben duşa girmeden önce 6 cm di acıkligim yarım saat kaldım duşta çıktığımda 9 cm di. Allah herkese benim gibi kolay doğum nasip etsin. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah