annesininkuzudu-1 merhaba aynisini bizde yaşadık 1:19 riskimiz 25 yaşındayım 17 haftalik hamileyim.Ogrendigim de dünyam durmuştu öncelikle sakın olmalısın Genoks firmasına kan verdim 3900 tl sonucum henuz gelmedi fetal dna diye geçiyor.Ama çoğu kişinin temiz cikiyor insallah bizimde öyle olur.Eger imkanın yoksa devlet hastanesinde amniyosentez yaptırabilirsin karnindan su alıyorlar 5 dk lik cok uzun sürmeyen bir işlem bunun içinde perinatoloji den randevu alman gerekiyor.Amniyosentez riskli diyorlar karından su alındığı için yaptıktan sonra 2 gün dinlenmen gerekiyor fetal dna anne den 1 tüp kan alınıp ankaraya gidiyor sormak istediğin varsa yardımcı olabilirim 🌺